ایک لوکل کمپنی کو اپنے دفتر کے لیئے ای

ایک لوکل کمپنی کو اپنے دفتر کے لیئے ایک اسسٹنٹ کی ضرورت تھی۔ انہوں نے اپنے آفس سے باہر کچھ اس قسم کا اشتہار چپکا دیا "مدد درکار ہے !‌ ٹائپنگ سے واقفیت، کمپیوٹر کا بہترین استعمال آنا ضروری ہے اور دو لسانی Bi-Lingual ہونا بھی شرط ہے - اندر آفس میں تشریف لائیں، ہم ایک Equal Oppurtunity Employer ہیں"۔
دوسرے ہی دن آفس میں ایک کتا داخل ہوا۔ آتے ہی اس نے سیکریٹری کو دیکھ کر دم ہلانی شروع کر دی، اشتہار تک گیا اور اس کی طرف اشارہ کر کے واپس سیکریٹری کے سامنے جا پہنچا۔ سیکریٹری نے بڑی حیرت سے اسے دیکھا اور یہ دیکھ کر کے کتا واقعی نوکری کے چکر میں آیا ہے پریشانی کے عالم میں باس کمرے سے اس کو بلا لائ۔
باس بھی حیرت کے عالم میں کمرے میں پہنچا تو دیکھا کہ کتا کرسی پر بیٹھا اسی کی طرف دیکھ رہا ہے۔
باس نے کہا، کہ میں تمہیں نوکری نہیں دے سکتا کیوں کہ اس کے لیئے ٹائپنگ ضروری ہے۔
کتے نے اپنی سیٹ سے جمپ ماری اور سیدھا ٹائپرائٹر کے پاس جا کر بیٹھا اور ایک بہت اچھا سا خط ٹائپ کر کے باس کے سامنے رکھ دیا۔
باس نے پریشان ہو کر اس کی طرف دیکھا اور کہا کہ یہ تع ٹھیک ہے مگر کمپیوٹر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس کا جملہ ختم ہونے سے پہلے ہی کتا کمپیوٹر کی جانب چلا اور مختلف پروگرامز پر اپنی مہارت آزماتے ہوئے ایک ورک شیٹ بنا کر باس کے سامنے رکھ دی۔
باس اب مکمل ہوش وہواس کھو چکا تھا اس کی سمجھ نہیں آئ کہ یہ کیا چیز ہے۔ اس نے انتہائ بے یقینی سے کہا کہ "میں دیکھ رہا ہوں کہ تم ایک بہت ہی زہین کتے ہو، مگر پھر بھی میں تمہیں نوکری نہیں دے سکتا"
یہ سن کر کتا دوڑ کر اشتہار کی طرف گیا اور Equal Opportunity Employer والے جملے کی طرف اشارہ کرنے لگا۔
باس کے مزید پریشان ہونے کی باری تھی، لیکن اس نے کہا کہ یہ تو ٹھیک ہے مگر نوکری کی ایک اور شرط تھی کہ تمہیں Bi-Lingual ہونا چاہیے"
کتے نے یہ سن کر باس کی نگاہوں میں نگاہیں ڈال کر کہا "میاؤں"

Share this